ביטול עסקה
החזרות וביטול עסקה
- לא מרוצים ממה שבחרתם ולא מוצאים משהו אחר במקום? אין בעיה!
-
ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א- 1981, הנך רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה, באחת מהדרכים שלהלן:
-
בדואר רשום לכתובת המחסן שלנו: ראשון לציון (מתחם ehouse, דרך המכבים 58).
-
באמצעות הצ'אט בערוץ הוואטסאפ (במספר 03-3034737)
-
באמצעות דואר אלקטרוני (לכתובת הדוא"ל info@evesamuel.co.il).
-
באמצעות פנייה למוקד השירות שלנו בטלפון 03-3034737.
-
באמצעות המסנג'ר של פייסבוק או באמצעות הצ'ט בעמוד האינסטגרם של בית העסק.
-
-
בהודעה לשירות הלקוחות, נא לציין:
- סוג השירות (אחריות / החלפה / החזרה/ כל נושא אחר)
- שם מלא, מספר הזמנה ומס' טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לקבל עליו שירות.
- ניתן להחליף או להחזיר מוצר עד 30 ימים קלנדריים מיום הקניה, בתנאי שלא נעשה בו שימוש וכן מחוברת אליו התווית.
- החזר כספי יינתן באותו אמצעי תשלום שבו נעשתה הקנייה, בניכוי 5% מסכום הרכישה, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
-
במידה וברצונכם להחזיר את המוצר, ישנן 2 אפשרויות:
-
-
להעבירו עצמאית למחסן שלנו
- נשלח אליכם שליח שיאסוף את המוצר שברצונכם להחזיר (עד 4 ימים עסקים). בעלות 29 ש"ח
-
להעבירו עצמאית למחסן שלנו
- בכל המקרים, יש לתאם מראש עם שירות הלקוחות שלנו
-
- לחלופין, ניתן לקבל שובר זיכוי, שאינו מוגבל בזמן.
שירות הלקוחות שלנו
- פועל בימים א'-ה' בין השעות 10:00 ל-16:00
- באמצעות הוואטסאפ במספר 03-3034737
- באמצעות פנייה למוקד השירות שלנו בטלפון 03-3034737.
- באמצעות דואר אלקטרוני info@evesamuel.co.il
-
בהודעה לשירות הלקוחות, נא לציין:
- סוג השירות (אחריות / החלפה / החזרה/ כל נושא אחר)
-
שם מלא, מספר הזמנה ומס' טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לקבל עליו שירות.
- כתובת המחסן שלנו: ראשון לציון (מתחם ehouse, דרך המכבים 58). יש להגיע רק לאחר תיאום מראש מול שירות הלקוחות.